torsdag, augusti 18, 2005

Tor Bloggren

Men Tor, inte visste jag att det här var DIN blogg?

>>Vilka bloggar läser ni regelbundet?
Alla. Nämen det blir väl mest de som man umgås runt, Diagnos, Tor billgrens blogg(radiokustarnik.blogspot.com) min systers blogg (www.ohcontrary.blogspot.com) läser jag varje dag. Sen går man ju frekvent in på t.ex Sigges blogg och klickar runt på alla länkarna. Det är beroendeframkallande. Man får inte missa något! <<

(Ur intervju med Love at first site-bloggförfattarna på bloggportalen.se)

6 Comments:

At 18 augusti, 2005 15:34, Blogger Måns said...

Intressant.
Titta även på Sigges blogg - länk här till höger - som länkar tillbaka hit.
"Kustarnik - Tor".

 
At 18 augusti, 2005 17:06, Blogger Anton Berg said...

Vad är DETTA! Har Tor fått sTORhetsvansinne?

Förresten. Vi försöker få Solstollarna till Sommartoppen i Malmö. Hur sTORt är inte DET?

 
At 19 augusti, 2005 19:06, Blogger Tor Billgren said...

Ni får väl träda ur er ängsliga anonymitet och bli individer med för och efternamn, vettja?

 
At 20 augusti, 2005 23:23, Blogger Margret said...

tor billgren är ett varumärke!

 
At 22 augusti, 2005 14:01, Blogger Thomas Pihl said...

Ha! För nu är det här Tor & Thomas blogg!

 
At 22 augusti, 2005 23:24, Anonymous Anonym said...

ja, Tor Billgren är ett varumärke, men jag personligen blir varken mer eller mindre anonym om jag kallar mig Sebastian Duraffourd eller bara för nåt snirkligt tecken!

 

Skicka en kommentar

<< Home