tisdag, augusti 16, 2005

Kö i sol


Igår ringlade sig kön utefter Chokladfabriken mittemot mitt kontor. Malmös reserv av näspiercade tjejer och tatuerade killar hade slitit sig från internetcaféerna och pokerdatorerna och radat upp sig i solen. Det var nämligen audition till TV3:s nya danssåpa. Utefter hela husgaveln satt lappar med texter som förklarade att den som är med på audition frånsäger sig all rätt att ha synpunkter på det material som filmas under tiden. Allt som händer innanför lokalens väggar är STRIX egendom.

I höst kommer vi att se dem gråta ut på löpsedlarna.

3 Comments:

At 16 augusti, 2005 11:28, Blogger Thomas Pihl said...

Jag räknar med att du smygfotade de sökande genom kontorsfönstret? De bilderna kan du sälja dyrt, post offentligbröstchocksutgråtning.

 
At 16 augusti, 2005 11:41, Blogger Tor Billgren said...

Nej, det gjorde jag inte. Jag tordes inte.

 
At 16 augusti, 2005 12:26, Blogger Måns said...

Mer kvalitetstv.
Åh vad jag ser fram emot det här.
Speciellt jobbmässigt.

 

Skicka en kommentar

<< Home