fredag, oktober 09, 2009

Välkomna in!

Smygpremiär endast på Kustarnik:

5 Comments:

At 10 oktober, 2009 00:12, Blogger sebastian said...

"Va göru?"

Snyggt Anton! Grattis. Trappa och tomt. Vi små hyresfolk kan ju bara drömma.

 
At 10 oktober, 2009 11:17, Blogger Anton Berg said...

Men så är det ute i skogen och minst 55 minuter till jobbet...
Men så mysigt det kommer bli! Jag och Anna går omkring och väntar som två äggsjuka höns. (Det har jag aldrig sett i verkligheten men jag kan tänka mig)

 
At 10 oktober, 2009 11:18, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Ser jättefint ut,stort och rymligt! För mig är det lite surrealistiskt med ett helt hus som är flong nytt och oanvänt. Jag har aldrig bott någonstans där det inte har bott människor förut och ristat in sina namn i fönsterbrädorna. (Bokstavligen! I varje fall i Gårdsten.)

Stunden när ni flyttar in där med smågrabbarna kommer att vara en av dem ni minns bäst på ålderdomshemmet...

 
At 11 oktober, 2009 23:42, Blogger Thomas Pihl said...

Jättefint!

Jag har aldrig heller bott i ett hus där ingen annans hudflagor gömmer sig i i hörnen.

Pappa o mamma byggde ju villan som jag växte upp i, men de (och syrran) hade redan bott där i tre år när jag kom.

När du filmade ut genom fönstret såg man grannhusen. Är det så ert hus ser ut exteriört?

 
At 21 oktober, 2009 18:06, Anonymous Robban said...

Kôrs så fint! Unna er!

 

Skicka en kommentar

<< Home