onsdag, september 16, 2009

Läsfest



Släpp vad ni har och läs.

4 Comments:

At 16 september, 2009 14:38, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Kajsa Anka for president! Här har vi någon som vet vad hon talar om. Det kunde ha varit satir och ironi, men denna nobla kvinna står över allt sådant.

Jag hoppas för din och Hannas skull att du inte är en sådan där tragisk man som byter blöjor, Måns.

 
At 16 september, 2009 20:15, Anonymous jonas m said...

Det är roligt att hon tar upp Jantelagen - det är just för att hålla sådana människor som fru Anka borta från Sverige som vi har denna utmärkta lag. Otrevliga och dryga människor skyller alltid på Jantelagen när de inte känner sig uppskattade nog. Om Jantelagen är vad som krävs för att driva dem ur landet så är jag all for it!

 
At 18 september, 2009 21:13, Blogger Anton Berg said...

Mera tidningsankor åt folket!

 
At 23 september, 2009 10:28, Blogger Anton Berg said...

Jonas - ditt inlägg var så bra så jag stal det för publicering i Barometern till helgen. Tyvärr trodde jag att jag kommit på det själv (dryg och otrevlig egenskap som jag tydligen har) så jag creddar inte dig i tidningen.
Men väl här. Hoppas det är värt något ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home