torsdag, oktober 08, 2009

Politisk barnteater?


5 Comments:

At 08 oktober, 2009 21:12, Blogger Måns said...

Jag har betydligt större förtroende för Tummen än Jan Björklund.

 
At 09 oktober, 2009 18:54, Blogger Anton Berg said...

Att Bert Karlsson kan tänka sig att rösta på Fp nu säger det mesta om det partiets utveckling.

För övrigt är Aftonbladets löpsedel idag mitt verk.

"Bert Karlsson:
Jag vill ha
Dikutatur i
Sverige"

Det är min intervju som jag gjorde i P3 Dokumentär om Ny Demokrati.
Vi tipsade bladet. De creddar P3 Dokumentär. Lyssna på söndag eller nu, på hemsidan.

 
At 10 oktober, 2009 00:14, Blogger sebastian said...

Ha! Snyggt Anton! Fast jag tänkte: "Vad fan bjuder de den gubben på det utrymmet för?". Johan Croneman skrev i DN häromdagen om att någon borde granska hur mediefenomenet Anna Anka kom till och om det inte var samma process som skapade "drag under galoscherna" på Berts och Ians tid.

 
At 10 oktober, 2009 11:16, Blogger Anton Berg said...

Precis samma processer. Men hon har - inte än - och tack gode gud - inte startat ett parti. Det är enda skillnaden.

 
At 10 oktober, 2009 11:22, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Ska för övrigt hälsa från min kollega Mats Ljungqvist som tycker du är ett geni med dina dokumentärer, Anton! Jag ska tipsa honom om den nya.

Jag överser dessutom storsint med att vitsa kring att Bert vill ha "dikutatur".

 

Skicka en kommentar

<< Home