söndag, september 27, 2009

If you can get it on tape - you can get it in cash

4 Comments:

At 28 september, 2009 17:16, Blogger Anders said...

Jaså, betalar di bra för kaskadspyor?

 
At 28 september, 2009 22:09, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Ska det vara hyfs och fason, kräkas på pappa?!

 
At 29 september, 2009 09:23, Blogger sebastian said...

"Jag är en vampyr, jag suger och spyr...". Astrid är också vampyr: favoritlekar är att bita trasdockan i rumpan och kaninen i nacken.

 
At 29 september, 2009 10:20, Blogger sebastian said...

Programledaren för "Americas funniest..." är förövrigt min läskigaste person. Jag är helt övertygad om att han efter varje show kräver att få in en cigarr, en whiskey och en hora till logen och sen går hem och slår sin fru och sina barn. Och sparkar hunden. Men alla amrikanska tanter älskar honom och hans vältäljda leende. Alla amrikanska tanter och min 35-årige chef. Han är Krusty the clown, lite grann!

 

Skicka en kommentar

<< Home