måndag, november 03, 2008

*Nelsonskratt*

5 Comments:

At 05 november, 2008 00:10, Blogger Anders said...

Jag tyckte det var jättekul...

 
At 05 november, 2008 08:48, Blogger Tor Billgren said...

Förlåt.

Jag tänkte skriva något spydigt om dåliga photoshopskillz, men så började te-vattnet koka elller nått...

 
At 05 november, 2008 09:46, Blogger Anton Berg said...

Jag tänkte också skriva att det var kul men sen så kom jag på att jag inte spelat upp mina dagliga tre liv på www.alphabounce.com och då finns det risk att Sebastian och Måns knappar in och så kan vi ju naturligtvis inte ha det.

 
At 05 november, 2008 11:36, Blogger Anders said...

Nej nej, ansträng er inte.
Här sitter man och dammsuger Sveriges karta efter ett roligt ortsnamn, och efter fyra dygns letande hittar man ett guldkorn som antagligen är det roligaste som publicerats på internet.
Men neeeehejdå, inte ska ni behöva kommentera det.

Jag är inne i någon obehaglig låg humor-period för tillfälligt.
Lägre än vanligt, alltså.
Typ så här:

En man med kraftiga tics i ögon och nacke stod vid pissrännan på herrtoaletten i Sundsvalls stadshotell.
En dvärg kom in och ställde sig bredvid honom.
Mannen såg att dvärgen blinkade spasmiskt och ryckte på huvudet.
- Hej, jag ser att vi har samma problem, sa mannen.
- Vadå, sa dvärgen och blinkade med ögonen och knyckte med huvudet.
- Ja, du har ju samma tics som jag.
- Nej för fan, sa dvärgen, det stänker så när du pissar i rännan.

 
At 05 november, 2008 22:22, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Hi hi hi! Jag uppskattar dina dåliga skämt mest för att de visar på avsteg från din helylleimage, Anders. Först röka pipa och nu dra en massa skämt om blondiner, handikappade, dvärgar och pissrännor. Vart ska det här sluta?! Jag är mycket förväntansfull inför nyår.

 

Skicka en kommentar

<< Home