torsdag, oktober 23, 2008

Så kommer då lite bilder.

















8 Comments:

At 23 oktober, 2008 18:38, Blogger Tor Billgren said...

Det är inget hus, det är en herrgård. Bor du där, Adam? I så fall måste du byta namn till typ Adam af Swahnberger. Fantastiskt!

 
At 23 oktober, 2008 18:38, Blogger Tor Billgren said...

Har du verkligen läst alla di där böckerna?

 
At 23 oktober, 2008 18:50, Blogger Anders said...

Å fytti jävulen så fint!
Vilket kök!
Vilken öppenspis!
Vilka golv!
Garderober överallt!
Medaljongtapeter!

Mycket mycket snajsigt.

 
At 23 oktober, 2008 20:32, Blogger Måns said...

Otroligt nice!
Jag vill ha en öppen spiiiiiis.

 
At 24 oktober, 2008 16:44, Blogger Anton Berg said...

Det där gula huset ser fint ut. Köp det.
Hahaha!
Nej, allvarligt så är det ju ett superhus! Jag vill också ha YTA YTA YTA!

 
At 25 oktober, 2008 10:31, Blogger adam said...

Tackar, Backhult heter huset har vi fått reda på. Ni fick ju bara se väl valda delar, resten ser ut som fan. Men det ska vi nog ordna på ett par veckor till. Ska bli skönt med ett badrum så man inte är tvungen att duscha på jobbet.

 
At 26 oktober, 2008 16:59, Blogger adam said...

Förlåt Anton, vet inte hur jag har kunnat missa den uppenbara.
"Yta, det är det enda du har i huvet, yta, yta, yta!"

 
At 26 oktober, 2008 21:41, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Så ska jag också bo en dag. Fast jag vill ha ett torn på huset med. Fantastiskt, Adam!

 

Skicka en kommentar

<< Home