lördag, november 08, 2008

Kolla, min unge kan gå!

8 Comments:

At 08 november, 2008 20:54, Blogger Anders said...

Som om har hon aldrig gjort annat!

USAF gör ju på samma sätt när de ska skicka upp nya piloter på den första soloflygningen; de kör ett äpple i nävarna på dem så de ska ha nåt att gnaga på och inte koncentrera sig på hur svårt det är med balansen.

 
At 09 november, 2008 11:18, Blogger Tor Billgren said...

Slut på lugnet, således...

 
At 09 november, 2008 11:19, Blogger Tor Billgren said...

(som om det hade varit lugn innan, ha ha...)

 
At 09 november, 2008 13:26, Anonymous Anonym said...

Hon sköter landningen så himla snyggt! Jag satt och väntade på att hon skulle kraschlanda på blöjan, men hon sätter sig ner lugnt och försiktigt.

 
At 09 november, 2008 20:58, Blogger Anton Berg said...

Grymt! Snyggt att du inte ens behöver locka henne!

 
At 09 november, 2008 22:07, Blogger Måns said...

Det var jävligt coolt - under lördagen var det som om något föll på plats och *poff* så bara vågade hon tulta runt för fullt hela tiden.
Extra kul att min mamma råkar vara här i helgen och således fick uppleva detta stordåd.

 
At 10 november, 2008 20:36, Anonymous Anonym said...

Påminner om en hel del om mig i min krafts dagar! Jag vägrade att krypa utan gick direkt från ålandet till gången. Färdkosten bestod dock av damråttor om man får tro min mor.

 
At 16 november, 2008 23:07, Blogger Thomas Pihl said...

Citron ger starka ben.
Tuff brud!

 

Skicka en kommentar

<< Home