tisdag, juni 12, 2007

Radiotips

I morgon sänds Konst ska inte ha större pretentioner än albyl. Ett program jag gjort om Ulf Linde, konstessäist och ledamot i Svenska Akademien. Under arbetets gång har det tydligen blivit sommar. Märkligt...

The Jet Set Junta ligger en introduktion.

Programmet sänds i P1 onsdagen den 13 juni 14.03 samt torsdagen den 14 klockan 18.15. Finns på Sveriges Radios hemsida fram till mitten av juli. Häpp!

I eftermiddag ska jag köpa sprit till Ulfs och Unas examensfester. Jävlar, de ska ju ha nån sorts av present också... Måste dra... Ha de.

4 Comments:

At 14 juni, 2007 13:45, Blogger l.t. fisk said...

Det var ett väldigt bra program.

 
At 14 juni, 2007 22:13, Blogger Anton Berg said...

Japp det var det. Jag vet inte om jag gillar eller ogillar Linde men det var underhållande hela tiden. Och jag vill se målningar av den där fransosen.

Och starten Tor, det var inte annat än mycket BRA att du sände hela stycket oklippt. Jag är numera övertygad.

 
At 14 juni, 2007 22:27, Blogger Tor Billgren said...

Tack för glada tillrop!

Starten kan absolut diskuteras, Anton. Det var kul att du tog upp det.

 
At 15 juni, 2007 13:40, Blogger l.t. fisk said...

Inledningen är en klassiker. Mycket roligt.

 

Skicka en kommentar

<< Home