torsdag, maj 31, 2007

Att såga på en gren

Jag bränner mina biennalbroar inne hos Juntan...

7 Comments:

At 31 maj, 2007 16:38, Blogger Anders said...

Briljant!
Frigörande fränt!

 
At 31 maj, 2007 16:43, Blogger Thomas Pihl said...

Bra!

 
At 31 maj, 2007 21:55, Anonymous Anonym said...

Haha! Bränn 'em high!

Den första husväggsbilden där nere är genialisk!

 
At 31 maj, 2007 22:43, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Gott!

Och jag håller med om Kapten Stofil. Jag har skrivit ett argt insändarbrev om det med rubriken "Kapten Stofil var bättre förr".

Idag har jag f ö druckit vin med Marina Ghersetti och mannen som tagit över efter David Novotny (Torbjörn någonting) på en studentskiva. Jag fick höra att Carlos Johansson en gång i tiden drivit den legendariska punk/rockllubben Erroll's och att hela JMG ska flytta till en gemensam skyskrapa bakom konstepedimin. Det värsta fejdandet verkar ha ebbat ut.

På den mer tragiska sidan fick jag bekräftat att både Tomas Pärsson och hans fru avlidit i cancer med ca 6 månaders mellanrum och lämnat sina gemensamma barn föräldralösa för två år sedan. Han lillkillen är nog inte mer än 15-16 nu. Hårda bud...

 
At 01 juni, 2007 07:37, Blogger Jonas Bergroth said...

Det var hårda bud från JMG. Minns hur Tomas P nostalgiskt hävdade att jag började se ut som en riktig radioreporter när en blytung Nagra hängd över axeln gav mig klassiskt snedbelastad hållning.

 
At 01 juni, 2007 07:59, Blogger Tor Billgren said...

Vilket elände, Gustaf...

Jonas: Visste vi att du hade gått på JMG?

 
At 01 juni, 2007 09:20, Blogger Jonas Bergroth said...

Tor: ja det vet ju inte jag. Jag skrevs in vt00, när mediesvängen var en it-skimrande framtidsbransch, och lämnade bygget i maj-juni 02.

 

Skicka en kommentar

<< Home