måndag, maj 21, 2007

Obegripligt

Anton påstår att han inte vet vem som sköt mr Burns.

11 Comments:

At 21 maj, 2007 23:31, Blogger Thomas Pihl said...

Det var hovmästaren.
Haaa ha! (Nelsonskratt.)

 
At 22 maj, 2007 10:58, Anonymous Anonym said...

Har någon skjutit mr Burns?

 
At 22 maj, 2007 15:27, Blogger adam said...

Varför vet du inte det Anton?

 
At 22 maj, 2007 17:28, Blogger Måns said...

Jag vet.. det är helt sjukt! Nu väntar han på dvdboxen för att få reda på svaret.

 
At 22 maj, 2007 22:52, Blogger Anders said...

Visst gjordes det ett alternativt slut där...
Ooops, nu höll jag på att spoila hela plotten för Anton!
Radera, radera.
Jo, alltså, för att det verkligen inte skulle avslöjas mellan de två säsongerna.
Har för mig att jag såg i extramaterialet hur de dessutom gjort sekvenser med typ alla karaktärerna som var för sig pangar lös på Burns.
Men bara en är den sanna!

 
At 22 maj, 2007 23:29, Anonymous Anonym said...

Finns det alltså en kronologi i Simpsons? Trodde det var som i Kalle Anka eller South Park att han kan vinna på lotto eller Kenny kan dö och sen är allt som vanligt i nästa avsnitt igen. Har inte Marge t.ex. opererat jättestora bröst en gång som försvann? Och har inte hela staden gått under i härdsmältor ett par gånger? Och Homer blivit självlysande?

 
At 23 maj, 2007 08:16, Blogger adam said...

I en halloweenspecial åker ju Homer och Bart med ett rymdskepp rakt emot solen tillsamans med utvalda hollywoodkändisar. Det torde ju vara slutet för serien, men icke.

 
At 23 maj, 2007 11:10, Blogger Anders said...

Hallåvinarna ligger i en dimension för sig, där kan det hända vad som helst.

Di vanliga avsnitten finns det faktiskt en kronologi i, även om konsekvenserna av den oftast negligeras (vilket också påpekas friskt, typ när Burns frågar Smithers vem Homer är för sjuttitolfte gången och Smithers räknar upp alla tokiga episoder och galna upptåg som de upplevt tillsammans och Burns bara: Nej, honom minns jag inte).

 
At 23 maj, 2007 11:55, Blogger Anton Berg said...

Nu vet jag! Maggie!
Men jag har sett det tidigare, men glömt bort.
Tack för att ni inte spoilerade för mig.
Ni är sanna vänner!

 
At 23 maj, 2007 11:55, Blogger Anton Berg said...

Nu vet jag! Maggie!
Men jag har sett det tidigare, men glömt bort.
Tack för att ni inte spoilerade för mig.
Ni är sanna vänner!

 
At 23 maj, 2007 17:07, Anonymous Anonym said...

Du också Anton! Maggie alltså. Hopp. Måns, du behöver inte skicka boxen längre...

 

Skicka en kommentar

<< Home