måndag, juni 04, 2007

Omen













1. Jag låser inne alla mina nycklar på mitt arbetsrum.
Jag glömmer aldrig nycklar.











2. Talar i mobil, missar välkänd fartkamera och får saftiga böter.
Hade aldrig fått böter efter 15 år med körkort.










3. Glömmer tanknyckeln på jobbet i pumpen. Kommer på det efter en vecka.
Jag glömmer aldrig nycklar!













4. Får i en poliskontroll reda på att min bil haft körförbud i ett år och tre månader på grund av utebliven besiktning och får saftiga böter.
Kan inte minnas någon lapp från bilprovningen.

Fyra tydliga tecken på kort tid.
Det går utför.

6 Comments:

At 04 juni, 2007 22:40, Blogger Thomas Pihl said...

Oh my god, Anders.
Men det finns bra bromsmediciner.

 
At 05 juni, 2007 08:41, Anonymous Anonym said...

Semester snart va?

 
At 05 juni, 2007 10:16, Blogger Jonas Bergroth said...

Det är Armageddon som närmar sig. Jag fick punka på cykeln häromdagen. Tecknen hopar sig.

 
At 05 juni, 2007 23:36, Blogger Anders said...

Vilka är ni?
Vad gör ni på mitt rum?
Var är jag?

 
At 06 juni, 2007 09:21, Blogger Tor Billgren said...

Koola bilder. Hindenburg alltså, vilken grej.

 
At 06 juni, 2007 11:41, Blogger Anders said...

Ja, jävla pappskallar.
Fylla jättekorvar med vätgas.
Kunde bara sluta på ett sätt.
Synd, för det är ju en maffig idé.
Tänk att glida över Atlanten i salongen på ett luftskepp, läppja på en grogg och se valarna tumla om i vågorna!

 

Skicka en kommentar

<< Home