fredag, januari 12, 2007

TV tips

Nu när Anton har fått så mycket uppmärksamhet det sista vill jag berätta nåt. Den 19:e januari ska ni ladda upp med chips och dricka för då kommer min gamla balkong att vara med i TVn. Rolf Lassgård som Kurt Wallander kommer att gå ut på min balkong i Brandvägg i svt1. Han jagar nån som smyger runt utanför hans hem. Så när ni ser Kurt storma ut genom balkongdörren på jakt efter en mördare eller nåt kan jag berätta att då sitter jag i min soffa fyra meter innanför och observerar spektaklet. Han hade sönder min persienn, så hett gick det till.

4 Comments:

At 12 januari, 2007 20:53, Blogger Anders said...

Cooolers!
Hur lyckades han ta sönder persiennen?
Fick du en ny persienn?
Lät de dig sitta i soffan?
Behövde inte Lassgård tom rymd runt sig för att komma in i rollen innan han rusade ut?
Vad gjorde han innan han stormade ut?
Småpratade ni?

 
At 13 januari, 2007 16:49, Blogger adam said...

Han öppnade dörren för häftigt.
De erbjöd en ny men jag avböjde.
Ja, det var ju min soffa.
Ja, ca 2,5 meter.
Ringde en kompis och frågade hur det gick för Brynäs.
Ja, lite hockeysnack.

 
At 13 januari, 2007 17:18, Blogger Anders said...

Va? Avböjde du en ny persienn?
Varför det?
Du hade ju kunnat få den signerad av Lassgård. Hur många har en sån?
Och jag trodde ju att de skulle utrymma hela huset och kvarteret. Det var ju inspelning! Vad som helst hade kunnat hända. Du hade kunnat bestämma dig för att med fingarna göra haröron bakom Lassgårds huvud, i varje tagning.
Att de tar såna risker!

 
At 18 januari, 2007 09:57, Blogger Anton Berg said...

Anders: När Lassgård är med i rutan så ryms inget annat...
Nej den var elak!

Hoho...

 

Skicka en kommentar

<< Home