måndag, januari 08, 2007

Adekvat utrustning för rullskidåkning saknas, Anton!

6 Comments:

At 09 januari, 2007 02:12, Blogger Måns said...

Ahahahahahaahaaa!!!
Årets bloggpost - hela Internet.
Så här tycker juryn i Hammarby Sjöstad:

1) Bobba Fett
2) På-västfronten-intet-nytt-britt
3) Arn

 
At 09 januari, 2007 09:55, Blogger Anton Berg said...

Samtidigt hemma hos Anton:

- Den har jag, den har jag, den har jag, den...
... har jag också, men hur är det med Bobba Fett-hjälmen?
- Den ligger i källarförrådet! Under fotbollssmurferna i plast och brevid mössan från Ulan Bator.
- Tack Anna!

 
At 10 januari, 2007 10:42, Anonymous Anonym said...

Hahaha, sjukt bra!
Min personliga favorit måste vara Scuba-Anton.

 
At 10 januari, 2007 11:33, Anonymous Anonym said...

Personligen föredrar jag viking-Anton. Han kommer att injaga mest skräck i dem som står i vägen på cykelbanorna.

 
At 10 januari, 2007 19:29, Blogger Tor Billgren said...

Ni fattar fan ingenting. Ingen är coolare än Darth Vader. Ingen nånsin.

 
At 12 januari, 2007 21:00, Blogger Anders said...

Jag är ganska nöjd med hur väl hakskyddet sitter på marinkårs-Anton.
Notera hur lik den hjälmtypen är Vader-krukan.
US Armys designers är väl Star Wars-nördar hela bunten, kan tänka.

 

Skicka en kommentar

<< Home