onsdag, januari 03, 2007

Anton Sinatra och Måns Davis Jr firar nyår


Foto: ANNA BOMAN

10 Comments:

At 03 januari, 2007 10:35, Blogger Anders said...

Jag tycker mig se en viss skillnad i inställningen till sjungandet.
Se Antons leende och utslagna hand.
Se Måns stålblick och knutna näve.
Den avgörande frågan är förstås, vilken låt sjöng ni?
Eller hade ni kanske två olika? Måns trallade lite Megadeath och Anton körde Burt Bacharach?

 
At 04 januari, 2007 09:38, Blogger Tor Billgren said...

Anders analys är en fullträff. Bilden mycket fin. Måns har smoking. Inte illa. Lyckades du hålla kavajen ren, Anton? Champagne fläckar ju inte, men det finns mycket annat som gör det...

 
At 04 januari, 2007 11:43, Blogger adam said...

Några år med Sommartoppen ska väl ge lite scenvana, och några på Expressen kanske ger scenskräck.

 
At 04 januari, 2007 11:53, Blogger Måns said...

Adam: Exakt!
För övrigt syns det inte på bilden eftersom min hand skymmer, men till skillnad från Anton hade jag knutit min fluga själv och det blev inte tråkigt kan man väl säga utan att sväva iväg så där alldeles...

 
At 04 januari, 2007 14:00, Blogger Anders said...

Jaha, nu måste du ju visa en bild där flugan syns, Måns!

 
At 04 januari, 2007 16:13, Blogger Anders said...

Det bilden visar är ju skillnaden i tävlingsinstinkt.
Antingen står man och lajar och njuter av den musikaliska upplevelsen, eller så ger man sig fan på att vinna.
Lika hedervärda inställningar båda två.

Frågan kvarstår: vad sjöngs vid fotoögonblicket?

 
At 04 januari, 2007 16:24, Blogger Tor Billgren said...

Jag känner en bot
Hon heter Anna
Anna heter hon
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.

 
At 04 januari, 2007 17:19, Blogger Anders said...

Varför sjunger han båååt när det handlar om en bot?

 
At 04 januari, 2007 22:08, Blogger Måns said...

Nja, snarare kanske:

Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
And maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have


If I made you feel second best
Girl I'm sorry I was blind
You were always on my mind
You were always on my mind

 
At 08 januari, 2007 16:13, Anonymous Anonym said...

Singstar i all ära. Men Guitar Hero är the new shit! Det vet både Anton och Måns. Men gudars skymning vad stiliga ni var!

 

Skicka en kommentar

<< Home