torsdag, mars 09, 2006

Faktum

det
går
inte
att
sluta
äta
pistagenötter

5 Comments:

At 09 mars, 2006 21:36, Blogger Tomas Thulin said...

Den värsta av droger
Det var längesedan jag tog mig ur missbruket nu
Dyrt som faan är det också. I alla fall om man vill ha the good stuff. Och det vill man ju

 
At 09 mars, 2006 22:35, Blogger Urologen said...

Nää, cashew heter min drog.

 
At 10 mars, 2006 10:18, Blogger Thomas Pihl said...

Helt enig, Tor.
Just i detta nu sitter min kollega och krossar de sista, tillslutna nötterna i botten av påsen, med en tom glasflaska.
Drog är ordet.

Cashew är gott på mat, men ibland tycker jag att det smakar snus.

 
At 10 mars, 2006 22:38, Anonymous Anonym said...

Pistagen är oslagbar utan tvekan. Sedan är det stor, stor kultur att det alltid finns några oöppnade nötter i slutet. De ligger kvar och är...värdiga helt enkelt. Tomma snacksskålar är för apor.

PS. Tor, vad är det för liv du lever? Håller utkik, skållar tomater och äter pistagenötter. Dricker du kylskåpskall fil också? Konkurrensutsätt Tor! DS.

 
At 11 mars, 2006 11:12, Blogger Tor Billgren said...

Tomma snacksskålar är för apor. Vi borde ge ut en citatsamling.

 

Skicka en kommentar

<< Home