onsdag, mars 08, 2006

Utkik


Bild: Ola Nilsson

6 Comments:

At 08 mars, 2006 10:49, Blogger Anton Berg said...

Tack för besöktet Tor, det var roligt att ha dig!

Bilden: Så där kommer Tor att se ut i de närmsta 25 åren.
Tidens tand kommer icke att bita nämnvärt.

Detta är min spådom.

 
At 08 mars, 2006 10:53, Blogger Anders said...

Vackert!
Och fin symbolik.
Lugnt tillbakalutad.
Blicken mot horisonten.
I solskenet.

 
At 08 mars, 2006 12:00, Blogger Jonas Bergroth said...

Jädrar vad det ser trivsamt ut. Man anar dessutom en godmodig nyfikenhet i blicken. Långt från all sammanbiten frusenhet.

 
At 08 mars, 2006 12:09, Blogger Måns said...

Vad smal du är!

 
At 08 mars, 2006 13:30, Blogger Tor Billgren said...

Bilden är tagen under Christoffer Anderssons svensexa. Nästa punkt på programmet är att han ska få flyga Tiger Moth. Jag ser antagligen så belåten ut för att jag slipper åka med, och istället snart ska bege mig hem och förbereda middagen.

Jag slapp alltså de sedvaligt tokroligheterna, men såg till att vara med på den bästa punkten av allt, efter flygningen; vi hyrde Kallbadhuset i Malmö. Öl. Bastu. Sol. Det var underbart. Därefter bilade vi hem till mig och åt min fullständigt lysande middag. Alla grät av lycka när de smakade min mat.

 
At 08 mars, 2006 16:02, Blogger Tomas Thulin said...

Mysfarbror

 

Skicka en kommentar

<< Home