söndag, augusti 21, 2005

Söndag med Seth

Luftballonger fyller skyn idag igen.
Tänk om jag skulle våga.
Istället sitter jag här efter en alldeles lysande söndag.
Först brunch på Strand Hotel tillsammans med Mats Nyman och hanses Karin.
Grym buffé med allt möjligt gott, även om desserterna lämnade en del i övrigt att önska.
Tuffast var den gamle gubben som åt med sin ännu äldre mamma.
Båda drack starköl till maten.
Klockan var 12.

Sen in till stan och shoppa.
Mats köpte en väldigt mondän kavaj så han kan se ordentlig ut på jobbmöten.
Nystartad firma och allt.
Själv slog jag till på "O.C"-boxen.
Mycket bra, trots att jag vet att det är väldigt von Sydowskt att gilla OC så kan jag inte hjälpa det. Bäst: musiken (Jeff Buckleys version av Halleluah i första avsnittet!) och Adam Brody som Seth Cohen.

På eftermiddagen kom det en familj från Haninge hit och köpte Hannahs gamla finporslin som hon aldrig använt och som hon därför ville sälja via Blocket. Tre lax. Häftigt.

Nu. Pizza, långa sportnytt och mer OC.

6 Comments:

At 21 augusti, 2005 21:13, Blogger Tor Billgren said...

Jag slutade se OC när jag förstod att Ryan och Seth inte skulle få ihop det. Smörja.

 
At 22 augusti, 2005 00:26, Blogger Måns said...

Vem är snyggast då?
Ryan eller Seth?
(Jag tycker Seth).

 
At 22 augusti, 2005 09:13, Blogger Thomas Pihl said...

Vad har Mats startat för firma? Pyramidspel?

 
At 22 augusti, 2005 11:04, Blogger Tor Billgren said...

Äsch - egentligen är ingen av dem särskilt snygga... I början tyckte jag att Ryan var rätt snygg, men ganska snart upptäckte jag att skådespelaren var mycket äldre än karaktären. Med det menar jag inte att jag faller för tonåringar, utan att det är otroligt töntigt att försöka verka yngre än vad man är. Och osexigt.

 
At 22 augusti, 2005 12:08, Blogger Måns said...

Tor: Du gillar med andra ord inte Karate Kid-Ralph heller...

Thomas: Han ska starta en frilansfirma för sig själv som redigerare. Och sen hyra ut sina tjänster till olika tidningar. Typ så, tror jag.

 
At 22 augusti, 2005 15:56, Blogger Tor Billgren said...

Korrekt. Usch.

 

Skicka en kommentar

<< Home