måndag, maj 30, 2005

Illamående. Jag har inte tid.

Jag visste att det skulle hända...

Jag har hur mycket som helst att göra. Lyssna igenom intervjuer till mina skärgårdsprogram, boka nya intervjuer, läsa, skriva artiklar om ljud till Kristianstadsbladet. Jag hade planerat dagen i detalj... Men så läste jag ut boken Homosexualitet är synd av pastor Maria Hallman. Och nu kan jag inte göra någonting. Jag är förlamad av illamående, sorg och vrede. Den sitter som ett spjut i min sida, och det enda sättet att dra ut det är att skriva. Men jag har inte tid.



Bland annat beklagar hon att gruppen homosexuella uppmärksammas i samband med Förintelsen. Hon inbillar sig att det finns två raser av homosexuella - en manlig och en kvinnlig. Hon menar att "gaylobbyn" styr landet, och att de ständigt förbättrade villkoren för homosexuella beror på att regering och riksdag är rädda för denna lobby. Inte för att det är rättfärdiga förändringar för att korrigera en förföljd grupps villkor.

Medvetet eller omedvetet har hela samhälllet vänt sig till andra gudar som inte kan ge skydd. I och med detta ökar ondskan, våldet och omoralen. Den homosexuella rörelsen är ett exempel på detta, vi har blivit marionetter i händerna på en mycket militant rörelse, vilka genom en massiv lobbyverksamhet har dikterat villkoren under de senaste årtiondena. De homosexuella finns på strategiska poster i både massmedia, riksdag och regering, samt kyrka och kultur, sjukvård och skola, för att påverka uppifrån och lamslå ett helt folk och tvinga igenom allt de vill ha. I TV-filmer och barnprogram presenterar de sitt budskap, på teatern och i sångtexterna, och det är klart ungdomar blir skadade och fullständigt våldförda av denna mediala påtryckning. Alla verkar stå i givakt för de homosexuella, ingen vågar ha en egen åsikt. Det pågår ett journalistiskt krig under ytan. Vi vet att de journalister som inte vill vända kappan efter vinden, blir mobbade och utfrusna på jobbet och blivit hotade till livet. De blir psykiskt trakasserade så till den grad att de blir tvungna att sjukskriva sig och sluta. Det som står bakom homosexualiteten är mycket aggresivt och förlamar samhällets kreativiteet. Den inger rädsla och skräck så att ingen vågar lyfta på ögonbrynen, utan blir fullständigt slav under dess vilja.


Lägg märke till retoriken. Känner vi igen den?

5 Comments:

At 30 maj, 2005 12:39, Blogger Anton Berg said...

Buhu buhu! Vi får inte hata homosarna ifred!
Buhu buhu!

"Strategiskt placerade" homosexuella stewards kommer att se till att kvinnan får lämna nästa flight genom nödutgången. På 10 000 meters höjd.

Det är DET hon borde vara rädd för.

 
At 30 maj, 2005 13:04, Blogger Anders said...

Vem är människan?
Tänk ändå att det finns modiga personer som utan hänsyn till sin egen säkerhet vågar berätta hur det verkligen ligger till.
Just homosexlobbyisternas våldsamma läggning är ju väldokumenterad. Eller, ja, skulle kunna vara, om informationen inte hindrades av journalister som hotas av trakasserier.
Och de hemska homosarna "tvingar igenom allt de vill ha". Ja, fy, tänk om de fick allt de vill ha.
Samma rättigheter som alla andra, alltså.
Det vore ju... öh, ja, det blir ondska, våld och omoral i all fall.

 
At 30 maj, 2005 15:08, Blogger Anton Berg said...

http://www.nyheten.se/vaexjoe-tryckeri-vaegrade-sprida-hets-mot-homosexuella--27088.htm

 
At 30 maj, 2005 17:02, Blogger Anders said...

Jaha, det kan man ju tänka sig vad det är för en typ som bestämmer på Växjö tryckeri.
Nej, nu skriver jag inget mer, mina arbetskamrater börjar frysa ut mig.

 
At 30 maj, 2005 19:51, Blogger Tor Billgren said...

Jag har varit förlamad hela dagen. Jag har inte ens varit motiverad att vara ubåtskapten. Dom skulle bara veta vad de ställer till med med sid sin religiöst korrekta okunskap.

Sådär, nu har jag ömkat mig och gnällt.

 

Skicka en kommentar

<< Home