torsdag, maj 26, 2005

Rapport från Sickla Udde

Klockan är tjugo i tio och jag har äntligen lyckats slita mig från nonsensserierna på alla kanalerna, satt på DJ Spookys helt otroliga skiva Songs of a dead dreamer, och hällt upp ett glas iskallt rödvin. Måns och Hannas lägenhet är formidabel, men jag är rädd för att sitta sönder solstolarna på balkongen. Senaste numret av Rocky innehåller en lång artikel om Sugarhill Gang - perfekt, för jag håller på att skriva en lång artikel om DJ-kultur. Så jag sjunker ner i snurrstolen. Och läser. Och lyssnar. Och smuttar.

11 Comments:

At 26 maj, 2005 21:56, Blogger Måns said...

Skönt att höra att du reder dig.
Själv sitter jag och jamsar med lite på jobbet - en lugn kväll med "Dolce Vita" som största höjdpunkt på tv:n.
Fast du behöver inte vara rädd att sitta sönder stolarna, Tor.
De är av tåligt rymdmaterial.

 
At 26 maj, 2005 22:00, Blogger Tor Billgren said...

Lindas läppar... Vad fan är det för fel på folk?

 
At 26 maj, 2005 22:08, Blogger Måns said...

Sjukast var när den nyopererade Linda fördes in i en väntande bil av Emma Andersson.
Varpå Emma stänger dörren och börjar sjunga:
"Munnen den ska skratta och va gla. Munnen den ska sjunga tralala".

 
At 26 maj, 2005 22:09, Blogger Tor Billgren said...

Jag tyckte hon var rätt lik dig när hon satt i bilen. Samma utstrålning på någe vis...

 
At 26 maj, 2005 22:13, Blogger Måns said...

Psis.
Och fettsträngen hon satte in i läppen var lite lik Anton, var den inte?

 
At 26 maj, 2005 22:15, Blogger Måns said...

Bloggen bidde en chatt.
Hurra!

 
At 26 maj, 2005 22:16, Blogger Tor Billgren said...

Fettsträngen var mer lik Mr Hanky...

 
At 26 maj, 2005 22:23, Blogger Måns said...

Haha.
Mr Hanky.
Tack för att du påminde mig om honom.

 
At 26 maj, 2005 22:27, Blogger Tor Billgren said...

Körde förresten Daniel Nylén och Fridolin med fett eller silikon? Du jobbar ju med Daniel - fråga vettja.

 
At 26 maj, 2005 22:48, Blogger Måns said...

Det står överst på min agenda.
Jag lovar!

 
At 27 maj, 2005 14:08, Blogger Anton Berg said...

Kniv!

 

Skicka en kommentar

<< Home