lördag, november 28, 2009

Att betala: 31,00

7 Comments:

At 30 november, 2009 17:49, Blogger Tor Billgren said...

Avslås

 
At 30 november, 2009 21:00, Blogger sebastian said...

Att de orkar! Jag hade skickat 4 hopvikta A4 som alltså vägde mer än 20g och varit så fräck att jag bara hade satt på ett frimärke. Men se det straffade sig!

 
At 30 november, 2009 22:44, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Posten styrs av ödlor från yttre rymden, s k reptoider. Av någon outgrundlig anledning hatar de Kungliga Postverket och har gjort det till sin livsuppgift att göra myndigheten så ineffektiv och hatad att den till slut avskaffas och försvinner. De har kommit ganska långt.

För övrigt har jag numera bytt namn, som ni ser. Detta eftersom jag var för lat för att registrera en ny användare när jag reggade sällskapets nya blogg. Kolla in den om ni vill läsa en intervju med Love Antell från Florence Valentin.

 
At 30 november, 2009 22:47, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

johnnybode.blogspot.com

 
At 01 december, 2009 14:15, Blogger Thomas Pihl said...

Kul att läsa Bode-bloggen. Det verkar gå framåt för er förening!

Love Antell har jag också intervjuat. En osedvanligt trevlig prick, och en sån där intervju som man lämnar med en känsla av att bara ha varit och fikat med en kompis.

Tack för senast, förresten, Gustaf. En mycket fin helkväll.
Mer vitlök åt folket!

 
At 01 december, 2009 14:16, Blogger Thomas Pihl said...

Några nedlåtande kommentarer om Posten kan ni såklart inte förvänta er från mig. Jag är född att älska de blå riddarna. Det har till och med gått så långt att jag reagerar som mamma lantbrevbäraren när jag ser en grön budbil.
"Usch, där kommer den där jävla Bring!"

 
At 01 december, 2009 14:28, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Tack själv Thomas, mycket trevligt var det! Bröderna Olssons på Folkungagatan rekommenderas till alla Kustarnik-läsare som har vägarna förbi Söder.

Och jo, Love Antell är som sagt en mycket trevlig prick. Han lämnade det inte för otroligt att Florence Valentin skulle kunna spela på något av våra årsmöten framöver. Den som lever får se.

 

Skicka en kommentar

<< Home