fredag, april 13, 2007

Jag är så trött idag

10.30
Ringa akademiledamot för bokande av intervjutid

11.00
Möte med brodern.

11.30
Hämta biljetter till ikväll

11.50
Intervju med koreografen Angelin Preljokaj till min stora artikel om Våroffer (som har premiär nästa lördag)

13.00
Pressvisning baletten

15.30
Se In hate we trust-utställningen i Lund

17.00
Samling på Lilla Teatern i Lund

19.30
Ljudtekniker under föreställningen av Fedras Kärlek

21.00
Taxi till Malmö

22.00
The Studio på Inkonst

4 Comments:

At 13 april, 2007 16:41, Anonymous Anonym said...

4 april på Sticky?? Varför var inte jag där?

Jag vill jättegärna se våroffret. Men har lite för fullt upp den närmaste tiden för att ta mig ner till södern tror jag. Får kanske nöja mig med att jag sjöng Psalmsymfonin igår på konsert. (Okej då, bara sats 1 och 3.) (Okej då, inte med orkester utan med en pianist!)

 
At 13 april, 2007 22:05, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Tor: Du är allvarligt i riskzonen för att fastna i det finkulturella träsket!

Jag ska leja ett kommando av Mönsterås-raggare som kommer i EPA-traktorer för att föra dig till ett avgiftningsläger där du får lyssna på Eddie Meduza och Absolute Dance hela dagarna medan du dricker Sofiero och Kopparbergs Päronxider. Dubbla påsar menthol-snus limmas fast under din överläpp. Sedan spänns du fast i en stol framför TV3 medan en sköterska droppar steril saltlösning i dina tvångsuppspärrade ögon. Det ska lära dig veta hut!

Nu ska jag gå och läppja på en belgisk specialöl medan jag njuter av sällsynta stenkakor med dragspels-jazz. Pax vobiscum.

 
At 13 april, 2007 22:10, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

PS: Jag och min kompis David var på bilsemester i Småland under förra veckan. Jag måste packa för en Köpenhamnstripp och är för lat för att posta en redogörelse just nu, men delar av våra upplevelser kan avnjutas på Davids blogg
davidnessle.wordpress.com

 
At 14 april, 2007 14:28, Blogger J.M. said...

Ska du träffa Horace!?

 

Skicka en kommentar

<< Home