fredag, juli 29, 2005

Snart cykeltajm

PM Nilsson skriver roligt i sin blogg om besväret med att bli bestulen på sin cykel.
Själv ser jag fram emot att trampa runt på Hannahs gamla Monark nästa vecka.
Efter i natt är det bara två arbetsdagar kvar.
Sen semester - i två veckor!
Första veckan i Vänersborg. Golf, kompisar, kanske Smögen, sova länge och till sist toastmastra Fridas och Kakas bröllop på lördag. Kommer bli kanoners.
Sedan bil (tyvärr ingen Jaguar) till Tor och Erik och Österlensightseeing.
Räknar med rikligt med ål och spiddekauga.
Har förresten redan börjat fila på bilåkarskivorna.

Nu ringde Hannah.
Hon är redan på plats i Vänersborg.
"Inte en chans att jag pallar det här en vecka!".
Det kanske blir någon dag i Göteborg också.
Fint!

4 Comments:

At 29 juli, 2005 23:35, Blogger Tor Billgren said...

Apropos PM Nilsson skriver Diagnos-brödrarna- och systrarna lyriskt om hans nakna stjärt under en särdeles animerad soirée i Stockholm härförleden. Se länken till höger.

 
At 29 juli, 2005 23:50, Blogger Måns said...

Ja, den historien har inte gått mig förbi.
Spännande med en full Leo Lagerkrantz också.
Ibland saknar jag Marieberg.

 
At 30 juli, 2005 20:26, Blogger Måns said...

Klart att jag ringer!
Vi funderar faktiskt på att gå på Money och Håkan.
Avvaktar vädret bara...

 
At 03 augusti, 2005 18:15, Blogger Anton Berg said...

Ni är varmt välkomna till kungstorget 14.03 drar vi igång. För övrigt är vi ett "Flåshurtigt" program enligt Jonna Sima.

Underbart, tack för det, vi har jobbat länge för att uppnå det epitetet. Förra året kom jag bara upp i "Tokrolig".

 

Skicka en kommentar

<< Home