måndag, juli 04, 2005

Den stora konspirationen


Sviker alltjämt

Uh. Det brinner i knutarna. Ska ta 17.13-tåget till Stockholm för min sista skärgårdsinspelningsresa. Tillbaka i Malmö torsdag lunch. Hundra grejer att fixa innan. Måste hem om och ladda kamerabatteriet. Eller i alla fall hämta laddaren. Lämna tillbaka skivor till radion. Posta kontrakt. Påminna redaktioner om att BETALA UT MINA PENGAR FÖR HELVETE. Upptäckte att jag missade att betala in skatten i juni, shit. Vad händer med sånt? Och OnOff fortsätter svika: Min MD är inte färdig. Fan! Försenad! Fan! Det är helt absurt att jag inte har tillgång till utrustning. Jag vet inte hur jag ska lösa det. Enda chansen är att låna Hans apparat några dagar till. Och att den funkar som den ska - men det är inte säkert... Ångest. Jag vill ha sommar nu. Sommar. Inte stressa omkring på tåg och skärgårdsbåtar och tvingas jiddra om bullshit med försäljartyper...

1 Comments:

At 04 juli, 2005 23:20, Blogger Tor Billgren said...

Jag måste lära mig hur man tar ut dröjsmålsränta, straffavgifter och vad Hells Angels har för telefonnummer.

 

Skicka en kommentar

<< Home