lördag, mars 28, 2009

Spotify 2.0


Så här syns det bättre:

bob hund – Tinnitus I Hjärtat
Henri Salvador – Quand Je Monte Chez Toi - Album Version
Jan Johansson – Berg-Kirstis polska
Gasolin' – Hva' Gør Vi Nu, Lille Du? - Album Version
Florence Valentin – Haninge punks
Jan Johansson – Fjorton år tror jag visst att jag var
The Shangri-Las – Remember (Walkin' In The Sand)
Coralie Clément – Samba de mon cœur qui bat
Prince – Diamonds And Pearls - Edit
Bruce Springsteen – Outlaw Pete
Bruce Springsteen – Highway Patrolman - Album Version
Fjorden Baby! – Karoline
Nellie McKay – Sari
Loney, Dear – Saturday Waits
Stereolab – Cybele's Reverie
Tanita Tikaram – Twist in My Sobriety
Kim Wilde – If I Can't Have You
Laidback – Bakerman
Phil Collins – In the Air Tonight
Ane Brun – Big In Japan
John Lee Hooker – Boom Boom
Lars Winnerbäck – Söndermarken
Ron Sexsmith – Speaking With the Angel
The Flaming Lips – Yoshimi Battles the Pink Robots, Part 1
The Housemartins – Caravan Of Love
Bonnie Tyler – Loving You's A Dirty Job (But Somebody's Gotta Do It) - Album Version
R. Kelly – The Storm Is Over Now - Album Version
Koop – Koop Island Blues
Johan Rheborg – Wollie Bollie
The Clash – Death or Glory
Death Cab for Cutie – Soul Meets Body
Dntel feat. Ben Gibbard – (This Is) The Dream of Evan and Chan
Van Morrison – Moondance

15 Comments:

At 29 mars, 2009 10:44, Blogger Anders said...

Jag kan inte det därna fotispy.
Vilkt ju är mycket synd med tanke på all braig musik på listan.

 
At 29 mars, 2009 13:37, Anonymous Anonym said...

Smart! Då kan vi skriva kommentarer om låtarna här. T.ex. kan jag säga att jag tycker Yoshimi-låten är grym!

 
At 29 mars, 2009 18:17, Blogger Måns said...

Jag visste att du skulle gilla den, Seb! En stor anledning till att jag la upp den faktiskt. Förutom att jag gillar den själv så klart.
I gengäld får jag buga för att du påminnde mig om "Bakerman". MTV-nostalgi!

Anders: Jag rotade och letade och sökte mig genom internet för att hitta någon som hade spotify-inbjudningar (det är ju så poppis så man kan bara inte gå med hur som helst) åt dig, men hittade ingen. Kanske någon här som har oanvända i mailen?

 
At 29 mars, 2009 18:18, Blogger Måns said...

Förresten har Anton brutit mot blandbandsregeln och lagt upp TVÅ låtar från SAMMA artist.

 
At 29 mars, 2009 20:26, Blogger Anders said...

Det luktar krogkö.
Låt inte folk komma in så att de vill komma in.
Vilket får mig att inte vilja komma in.

 
At 29 mars, 2009 20:48, Blogger Måns said...

Men vi har ju så roligt här inne!

 
At 30 mars, 2009 09:55, Blogger Frode said...

Anders - Gå inn her: http://spotify.mikromann.net/ og følg instruksjonene for å få en invitasjon. Pleier å fungere bra.

 
At 30 mars, 2009 11:05, Blogger Anton Berg said...

Haha! Måns trodde det var SEBASTIAN som lagt upp Bakerman. Lurad!
Det är faktiskt jag som lagt upp både den OCH R Kelly-låten. Hihi!

 
At 30 mars, 2009 13:57, Blogger Anders said...

Tack, Frode!
Ska testa hemma.

 
At 30 mars, 2009 21:42, Blogger Anders said...

Det gåååår inte Frode, de har inga invitasjoner kvaaar!

Men ni kan ju titta på den superhäftiga lista som jag skapat på lurify!
Åh, den är så bra och fin på alla sätt och vi kommer att ha så kul.
Men ni kan bara gå med om ni hittat chokladkakan med en guldbiljett som har den hemliga koden.
Och ni måste få en inbjudan til chokladkakeutdelningen.
Och för att hitta dit måste ni ha en karta som bara delas ut första måndagen i månader utan r i namnet.
Och ni måste ha en kusin som är rödhårig och vänsterhänt och kan visa upp giltigt mopedkörkort.

 
At 31 mars, 2009 10:50, Anonymous Anonym said...

Neeej! Den enda låt jag får credd för är det Angtong som har lagt upp!!!

Här finns det också regelbundet nya invitasjoner Anders, om du tillstår dig att sjunka så lågt http://www.gratiskungen.se/gratis/fleo-gratis-invite-till-spotify_2114.html

 
At 31 mars, 2009 18:08, Blogger adam said...

Anders, du använder inte bredbandsbolaget till din data, där ingår det.

 
At 31 mars, 2009 18:15, Blogger adam said...

Upptäckte att Ryan Adams platta Gold finns men det står Brian Adams som artist. Sicken miss.

 
At 31 mars, 2009 20:56, Blogger Anders said...

Jag är inne!
Måms öppnade köksingången!
Å, så kul vi har!
Man kan man hitta kustarniklistan någenstans?

 
At 01 april, 2009 07:41, Anonymous Anonym said...

Välkommen in Anders! Om du viskar det här till en av vakterna så släpper de in dig i vårt hemliga bås med champagnefontän, fri sprit och en bartender som kommer och fjäskar lite då och då och säger vänliga saker: http://open.spotify.com/user/rimb/playlist/4llsenH9rqZVjpsICgyOQj

 

Skicka en kommentar

<< Home