onsdag, februari 07, 2007

Gissa bilden




5 Comments:

At 07 februari, 2007 14:37, Blogger Thomas Pihl said...

Det skulle kunna vara Tele2Vision, eller möjligen Comhem på en dålig dag.

Men vilket program har jag ingen aning om. TV4-sporten? Mitt i naturen? På Spåret?

 
At 07 februari, 2007 14:44, Blogger Tor Billgren said...

Det är en mycket bra bild. Jag tror att det vita är en dörr-/fönsterkarm.

I så fall påminner bildens koncept storligen om de många bilderna av husen på ön Burano (utanför Venedig) som jag tänkt göra en artikel om någon gång.

Påminner också om Jacob Dahlgrens konst.

 
At 07 februari, 2007 15:05, Blogger Thomas Pihl said...

En bild tagen med självutlösare medan kameran föll ner från toppen av en skyskrapa i NY?


Ett underjordiskt malmtåg i Kiruna? (I 90 graders lutning.)

Vera fotad uppifrån när hon jagar en katt?

 
At 07 februari, 2007 19:56, Blogger Anders said...

Vilka fantastiska gissningar!
Alla är rätt, om man vill det.

Men bilden kom till när ett utsnitt av Kapstaden, buken på ett Gripen-plan samt Tors bringa smetades ut med scrollhjulet på min mus när bilden på Jas-Tor inte ville ladda ordentligt.
Slumpen är den största konstnären, n'est-ce pas?

 
At 08 februari, 2007 08:57, Blogger Tor Billgren said...

Alla är ju int alls rätt *snyft*
Det sa du bara för att trösta oss.

Du har magisk sand i ditt scrollhjul...

 

Skicka en kommentar

<< Home