tisdag, februari 06, 2007

Om det åtminstone hade varit ubåtar...




4 Comments:

At 06 februari, 2007 14:33, Blogger Tor Billgren said...

Ja, vad skulle de med de där värdelösa flygmaskinerna till när Sverige är världsbäst på konventionella ubåtar. Nä, atomkraft ska det vara. Man blir så trött.

Vilken underbar bild. Kom den där journalistgruppen du hade inbokad på förmiddagen inte idag eller?

 
At 06 februari, 2007 14:42, Blogger Thomas Pihl said...

Fick du skriva på något papper, Tor?
Var det en Google-logga på det?

 
At 06 februari, 2007 15:31, Blogger Anders said...

Man får helt enkelt prioritera, Tor.

Det bar mig dock emot något, bilden var egentligen får fin för att besudla med di där dataflygfäna. Man ska inte behandla en fin bild hur som helst.
Men jag fann plan som flög mot jämnfärgad himmel så di lätt lät sig urklippas och dessutom i ett ljus som passade så bra till bilden på dig, så då kunde jag inte låta bli!

Thomas, jag är säker på att det är Gogglarna som skött registreringen av di svenska sydafrikaturisterna.

 
At 07 februari, 2007 20:04, Blogger Anders said...

Jag tänkte inte på att vitsen liksom går förlorad om man inte sett nyheten.

 

Skicka en kommentar

<< Home