fredag, februari 17, 2006

Grattis!


Idag fyller han 28. Stort!
Många kramar från mig och Anna!

5 Comments:

At 17 februari, 2006 16:37, Blogger Måns said...

Tacktack!
Och kolla här då vilken fin present jag har fått...

 
At 17 februari, 2006 18:13, Anonymous Anonym said...

Haha, den här tråden var min idé! Stort grattis Måns! Du, Sväs-Åke och Paris Hilton på samma dag! Det kan inte vara någon tillfällighet.

Å vilken fin present! Ses på onsdag!

 
At 17 februari, 2006 20:46, Blogger Anders said...

Grattis Månse!
Kirunakramar!

 
At 18 februari, 2006 09:59, Anonymous Anonym said...

Måns!

Jag förstår mycket väl om detta kommer lite oväntat, men jag gratulerar dig också! Anledningen till det är att vår gemensamma vän Tor tipsade mig om denna sida. På tok för sent dessutom eftersom det är en mycket underhållande sida. Lita på att jag kommer att störa friden här framöver! Men, som sagt, det är alltså Tors fel att jag gratulerar dig idag. Skyll på Tor!

 
At 18 februari, 2006 15:25, Blogger Måns said...

Tack igen alla snälla!

Jonas: Jonas M? Ah, det var sannerligen inte igår. Välkommen!

 

Skicka en kommentar

<< Home