söndag, september 18, 2005

Åsa

Hey ho, Boys!

Jag är tillbaka efter en internkonferens med jobbetVarbergs spa och kurort. Lite qi gong, nån halvbra föreläsning och ett klappdåligt program för att lära oss krishantering. Men meningen med det hela var nog egentligen att vi fick se varandra (inklusive cheferna) i gröna morgonrockar och för små badbyxor dansa vattenspinning till Eloise med en långsmal frigolitbit mellan benen. I den situationen finns ingen hierarki. Första dagen bjöd på efterdyningarna av Maria och den andra var helt vindstilla och solig. Kall luft men varma strålar på ett sätt som det bara kan vara i september. Och just nu sitter jag och väntar på att få åka tillbaks till havet, till Åsa, för att surfa. Det spöregnar lite ute, men det har aldrig hindrat en surfare. Fast jag oroar mig lite, för Kalle jobbade på Smaka till 4 i natt och Lars är singel och hamnade säkert där till sist han också, så de kommer nog inte och plockar upp mig än på ett par timmar.
Jag kommer hem och läser fina inlägg och snälla kommentarer. Igår försökte vi spela frisbeegolf men det gick inte för Skatås var stängt och vägrade hyra ut frisbeesar till oss och så har Göteborgs stad börjat ta ut en avgift på 25 kr för att man ska få gå runt i parken och kasta plast i deras stålkorgar. Därmed går det inte att spela efter kl 17 en solig höstlördag.
Oki, that's it från mig boys, Lars ringde och sa att han kommer om en halvtimme.

Puss och kram!

1 Comments:

At 18 september, 2005 21:25, Blogger Måns said...

Bra "It"-länk!
Jag kommer ihåg när jag såg "Det" första gången.
På video hemma hos min kompis Lars på högstadiet.
Sen var jag livrädd för clowner i flera år...

 

Skicka en kommentar

<< Home