söndag, juni 26, 2005

Midsommar i Little Stevens anda


Först duk, sen bandana, till sist turban.

Bandana är det nya svarta.
Och skärgården var givetvis alldeles strålande.
Goda vänner, åka båt (jag vill köpa en med Anton men Anton vill inte köpa en med mig), sillunch, snapsrejs, bada (!) för första gången på två eller tre år, tälta, hurra.

I kväll: Springsteen som överraskade starkt positivt.
Förväntade mig en tråkfest med sönderarrade låtar, men Bossen var bara sprudlande lekfull och extremt närvarande.
Fyra pluppar. Minst.
Men jag antar att det kommer en längre redogörelse av den konserten senare.

1 Comments:

At 26 juni, 2005 10:22, Blogger Tor Billgren said...

Måns, klarar din ömma hud verkligen Östersjöns bräckta vatten? Jag tycker du ska vara försiktig med det där. Sjukt snygg bild.

 

Skicka en kommentar

<< Home