torsdag, oktober 07, 2010

Kan inte låta bli, öppet mål


6 Comments:

At 07 oktober, 2010 20:15, Blogger sebastian said...

Dubbelknäppt!

 
At 07 oktober, 2010 22:29, Blogger Anders said...

Jäpp, ska man förleda massorna och skuldbelägga untermenschen är det dubbelknäppt och knätofs som gäller. Och hatt.

 
At 08 oktober, 2010 14:56, Blogger Anders said...

Fast nu såg jag en bild i pappers-DN tror jag det var där Åkesson står ensam i plenisalen i sin folkdräkt och tittar i golvet och jag fick en knut i magen när jag tänkte på hur jävla vilsen och utsatt han ska ha känt sig. Fyfan om bara grabbar som han hade fått lite mer kärlek och kloka ord tidigt i livet.

 
At 09 oktober, 2010 20:36, Blogger sebastian said...

Jag tänkte dubbelknäppt lite som en ordvits, men det kanske var lite för oslipat. Och jag håller med dig om att man alltsomoftast tycker synd om Åkesson för att han ser så malplacerad ut. Det är nog till hans fördel.

 
At 12 oktober, 2010 17:26, Blogger Anders said...

He he, det var en bra ordvits. Jag var bara för korkad för att se den.

 
At 15 oktober, 2010 00:01, Blogger sebastian said...

Jag borde ha skrivit:

Dubbel-"knäppt"! Höhö...

 

Skicka en kommentar

<< Home