tisdag, oktober 05, 2010

Göteborg - i brist därav

7 Comments:

At 06 oktober, 2010 10:39, Blogger Anders said...

Maxad dos!

 
At 06 oktober, 2010 18:01, Blogger sebastian said...

Japp. De håller verkligen inte igen. Det enda stället i Göteborg de har missat är pissoaren till trappuppgång på Lorensbergsgatan.

 
At 06 oktober, 2010 19:36, Anonymous Jonas said...

Men varför är han inte i Frölunda, den bästa delen och därifrån han kommer?

 
At 07 oktober, 2010 09:33, Blogger sebastian said...

Jag håller med om att de håller sig förvånansvärt mycket till centrum. Och det är en massa ställen som han refererar till i sina låtar som inte dyker upp. Stigbergsliden, långedrag, vasaparken, sjuans gatukök, är de ens på magasinsgatan? Men hur Frölunda skulle vara den bästa delen av Göteborg får du förklara för mig! Är det Frölunda torg - parkeringsplatsen? Är det den täckta spårvagnshållplatsen - enda stället i Göteborg som kan ge lite tunnelbaneångest? Är det villaområdena? Höghusen? Jag kan tänka mig att viss byggnation där kan vara lite Hökarängskt intressant, men då mer i en coffeetablebok än i vardagen. Allt övrigt är att bevisa!

 
At 08 oktober, 2010 11:43, Anonymous Anonym said...

Det har nog gått jävligt fort att göra den här videon.

När han spelade låten på Way out West var det ju inte ens meningen att den skulle släppas på skiva. Nu är den förstasingel.

Jag stör mig på att han röker så mycket. Och jag stör mig på att jag stör mig.


/Thomas

 
At 08 oktober, 2010 14:50, Blogger Anders said...

Jag stör mig på att jag stör mig på att jag tror att nån slipad störd marknadsförare har räknat ut att HH måste få en tuffare image igen och kan man vara mer rebell idag än att man har en cigg i mungipan?
Säljer bra.
Och lite fräckt är det allt att han gör det, även om det är fult att röka.
Det är ju störande.

 
At 11 oktober, 2010 20:16, Blogger Anton Berg said...

Jag har sug - efter Håkan.
Det var faktiskt längesen senast, men jag ser verkligen fram emot den här skivan!

 

Skicka en kommentar

<< Home