söndag, januari 31, 2010

Bra

8 Comments:

At 01 februari, 2010 08:29, Blogger sebastian said...

Haha! Grymt! Bra låt. Och vilket jävla hopp!

 
At 02 februari, 2010 09:40, Blogger Thomas Pihl said...

Hoppet var väl ingenting. Det klarar jag lätt. Musiken däremot. Sscmuckert!

Men, det bästa av allt var att videon ledde mig vidare till herr Contes band Pomplamoose, som han har tillsammans med sin galfriend, och det var ännu bättre:

www.myspace.com/pomplamoosemusic
(kolla in videosarna nere på sidan)

 
At 02 februari, 2010 11:10, Blogger sebastian said...

Hurra! Pomplamoose!

 
At 02 februari, 2010 11:20, Blogger sebastian said...

BTW pamplemousse = grapefrukt på franska. Vi har ett finger med i allt som är bra.

 
At 02 februari, 2010 14:11, Blogger Thomas Pihl said...

Tjejen har bott i Frankrike och Belgien. Hon sjunger ett par låtar på franska. Tydligen väldigt bra sådan, men det får du bedöma, Sebban.

 
At 02 februari, 2010 18:59, Blogger Anders said...

Pimp la Moose!
Jodå, det var mycket bra, speciellt Beat the Horse.
Men inte slår det Bloody Nose!
Eller umpadansen.
Jag menar, håret reser sig när han drar ut sådär på eeeaaaaaaeeeee:t!
Dragspel rular.

 
At 03 februari, 2010 14:29, Blogger sebastian said...

Mycket bra Thomas, uttalet på franska alltså. Men inte lurade hon mig!

 
At 08 februari, 2010 21:13, Blogger Anton Berg said...

Jo. Mycket bra.
Han gör allt själv också. Om man är sur och bitter skulle man kunna anmärka något om den manliga konstnären med det enorma egot typ.
Men jag är glad och uppskattar istället fin musik och en helt sjuk umpadans!

 

Skicka en kommentar

<< Home