söndag, januari 24, 2010

Pojkarna

Känner mig träffad helt mitt i prick av Anders Fejsbok-diss så nu lägger jag ut ett videoklipp här som jag bara lagt på jutuben och fejjan.
Appropå Tors dystopi var det en konstig krönika i Journalisten senast som handlade om att man ska testa Facebok. Det sas bland annat i texten: "Att använda Facebook är som att ha sex – man kan inte fullt ut förstå hur det känns innan man testat själv."
Så är det ju med amfetamin också.

Bättre text stod då Thomas för i den lilla men sköna notisen om att alla norrmän går på tur.


2 Comments:

At 25 januari, 2010 12:27, Blogger Anders said...

"This video is currently not available".
Epic fail, Anton!
Men det var ett fint försök.

 
At 26 januari, 2010 00:04, Blogger sebastian said...

Och att dö, Anton. Svårgreppbart oupplevt. Att använda facebook tycker jag nog snarare kan liknas vid att åka spårvagn i morgonrusningen eller att hänga i ingången till Nordstan, men vi har nog alla sex på lite olika sätt, antar jag.

 

Skicka en kommentar

<< Home