måndag, januari 12, 2009

Bröllop i strumplästen.

4 Comments:

At 13 januari, 2009 00:02, Blogger Måns said...

Åh, herregud!

 
At 13 januari, 2009 10:41, Blogger Anders said...

Oh!
Ah!
Så många pärlor på en gång.
Rosris!
Agaver!
En flisa guld!

"Det sägs att föreningen dem emellan var så stark att guldet självt rämnade."

 
At 14 januari, 2009 11:46, Blogger Tor Billgren said...

Sebastian ar helt klart den mest hemlighetsfulla giftaren hitills.

 
At 14 januari, 2009 18:13, Anonymous Anonym said...

Ja, Anders, jag ville också få det till något sånt. Tors förslag per SMS: "Det betyder att ni kommer få trillingar - två svarta och en vit"! Men jag förstår inte varför vi var hemligare än t.ex. ni eller Måns, Tor?? Och förresten vill jag verkligen påpeka att jag inte på något sätt uppmuntrar till hemliga giftermål som någon trend i Kustarnikklanen - låt Tors och mitt bli de sista! Som Anders redan så subtilt och tydligt påpekat - man vill ju bli bjuden!

 

Skicka en kommentar

<< Home