torsdag, maj 08, 2008

Största erkännandet





8 Comments:

At 08 maj, 2008 11:32, Blogger Thomas Pihl said...

Ja fy fan, det där är så jävla stort!

Tänk att Kellerman är ett stort fan av dig.
Jag är ju ett stort fan av Kellerman.

Då måste jag vara typ ett die hard-stalker-gråtautanfördörren-fan av dig!

 
At 08 maj, 2008 11:39, Blogger Måns said...

Otroligt coolt.
Undrar just vilket djur Anton kommer vara när Kellerman tecknar av honom.
Jag vet: Alexander Lukas!

 
At 08 maj, 2008 11:59, Blogger Anders said...

Åfyfan.
Åfyfan.
Jag håller mig i bordskanten.

 
At 08 maj, 2008 12:01, Blogger Anton Berg said...

Kul detlaj: I fjärde rutan - första dagen säger Rocky "Roy Jahman".
Jag och Kicki Möller sa fel på namnet tusen gånger precis så.
- fan nu får vi ta om igen!
- Vadå?
- Du sa Roy Jahman igen!
- Näe!
- Jo!
- Vi lyssnar!
...
- Fan!

Det är mycket enklare på något sätt att säga Roy Jahman än Joy Rahman.

Det smög sig kanske in nånstans i programmet också, precis som jag råkade kalla Lennart Geijer för utrikesminsiter i Bordellhärvan. (Thnx Måns).

Men så bra reklam vi får!
Jag ska ringa Kellerman och fråga om han vill göra ett avsnitt!
Då kanske jag får teckna hans serie en dag!

 
At 08 maj, 2008 13:05, Blogger Thomas Pihl said...

Ja! Som när sportredaktionen och kulturredaktionen på SVT bytte jobb för en dag.
Var det någon som såg resultatet?
Inte jag.

Hur går det för Roy, förresten?
Är han fortfarande fängslad i Danglabesh?

 
At 08 maj, 2008 13:55, Anonymous Anonym said...

Anton! *bugar*, *bugar*! Fast den andra strippen skulle du aldrig ha lagt upp - där retas han ju med er!

Hur ska vi kunna bräcka det här? En gul Thomas med tatuerad arm som dricker öl på Moe's och bankar Barney i huvet i slutscenen? Kanske en svart Måns ditritad i efterhand i skräddarställning bredvid Milou i nån hydda i Kongo? Min dröm är att få bli Troubadix skönsjungande antites i Sebastian Duraffix i Gotemburgien!

 
At 08 maj, 2008 14:22, Blogger Thomas Pihl said...

Fel, Sebastian.

Det är en ära att vara med i Rocky om man så gestaltas som en obeast Jabbahutut med hudproblem och Hitler-värderingar. Nästan.

Stipp 2 är en ren hyllning i sammanhanget.

 
At 08 maj, 2008 14:24, Blogger Tor Billgren said...

Saken är redan bräckt i och med bilden där jag poserar utanför Castle Howard!

För övrigt har Rocky rätt. Allt hänger ihop i P3-dokumentärerna. Det antyds ett mörkt spel bakom kulisserna... Det ena leder till det andra... Ha ha!

 

Skicka en kommentar

<< Home