söndag, maj 25, 2008

Grillning i gryningen


‎04:34:16


‎04:34:40


‎05:26:04

10 Comments:

At 26 maj, 2008 09:33, Blogger Måns said...

Saaaaaaaah.

 
At 26 maj, 2008 09:47, Blogger Thomas Pihl said...

Jag är lycklig och rörd.
Ni är de finaste vännerna.
(PS. Notera att jag dricker Fanta.)

 
At 26 maj, 2008 10:43, Blogger Tor Billgren said...

Det var underbart, Thomas. Stort tack. Jag hoppas på fler bilder. Detta är de enda jag har. Plus några med lite väl suddiga blickar. Ljugargubbarna vid staketet är min favoritbild.

 
At 26 maj, 2008 10:53, Anonymous Anonym said...

Tack och tack! Väldigt fint. Och bra längd på kalasandet - mycket fest för pengarna. Är det så här trevligt med fest får väl jag fundera på om jag kanske i alla fall ska fylla 30 jag också, i höst någon gång.

 
At 26 maj, 2008 14:17, Blogger Anton Berg said...

Så SNYGG elden är! Som en skulptur! Detta måste väl ändå vara KONST Tor?!
Jag tackar er alla för en suverän helg. Jag är fortfarande bakis och tjock. Fast det sista har ju inget med er att göra.

 
At 26 maj, 2008 14:19, Blogger Tor Billgren said...

Givetvis är det konst.

 
At 26 maj, 2008 15:51, Blogger Anders said...

Vad är väl en Thomasfest i Fiskeboda?
Trist och tråkigt och alldeles... ja, Tor sa det redan.

Härligt att det blev lyckat.
Fast att utan mig!

PS.
Vera röntgas, blodtestas, kotknackas och korsförhörs för närvarande på djursjukhuset i Gammelstad i veterinärernas jakt på vad som är fel med henne.
Hon rapporteras ha viftat på svansen i morse, så hoppet finns kvar.

 
At 26 maj, 2008 19:50, Blogger PappaLars said...

Her er mine: http://s226.photobucket.com/albums/dd202/onward74/thomas30/?albumview=slideshow

Fantastisk fest, fantastiske folk, fantastiske sverige!

Anders: Krysser fingrene for vera!

 
At 26 maj, 2008 23:02, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Instämmer i allt ovanstående och tillägger: fantastiske nordmen. Inte minst Frode S. Thompson som kunde fler svenska snapsvisor än övriga gäster tillsammans.

Jag tackar värden och samtliga närvarande. Men jag undrar: är det någon som vet hur jag kan ha gått tillväga för att sträcka min högra biceps? Har haft ont i två dagar nu. Jag somnade innan ni började släpa omkring på den där huggkubben, så det kan inte ha varit den. Några gissningar?

Anders: Skicka min sympati till Vera. När hon blir frisk ska hon få ett hundkex av mig.

 
At 28 maj, 2008 09:57, Anonymous Anonym said...

Jag tycker den översta bilden är läskig - den ser ut som bilderna man sett på människor som protesteldar upp sig själva - en svart svajande siluett i mitten som långsamt faller sönder och så hetsigt hungriga lågor som sprakar runt om.

 

Skicka en kommentar

<< Home