onsdag, april 09, 2008

Där bor jag. Var bor du?

5 Comments:

At 09 april, 2008 15:52, Blogger Thomas Pihl said...

Jag älskar alla kustarnik-killar, och imponeras av i princip allt ni gör, säger och tycker.

Men, ärligt talat, Albinopolis???

 
At 09 april, 2008 16:36, Blogger Anders said...

Vad är det där för inställning?
Vi försöker med våra klick få den virtuella staden Albinopolis att hamna så högt upp som möjligt på rankinglistan för Laos.
Idag är vi på artonde plats, men ligger bara en invånare (ett klick) före nummer 19, Hattrick-Laos.
Det enda du behöver göra är att lägga länken dit under favoriter på jobbdatorn, hemma och hos alla du känner.
Eller vafan favoriter, gör den till startsida!
Och då kan vi hamna överst!

Idag har Albinopolis 256 invånare.
Ettan, KakouM, har 7973.
Snart där!

Ursäkta att man försöker fylla sin tillvaro med något som känns konstruktivt, Herr Jag Har Funnit Mening I Mitt Liv!

 
At 09 april, 2008 16:37, Blogger Anders said...

Det är faktiskt mycket på ett spett!

 
At 09 april, 2008 21:55, Blogger Måns said...

Jag håller med Tjompen!
(Hihi. Hoppas att jag också blir sådär fräsigt fotosjoppad...)

 
At 10 april, 2008 08:34, Blogger Anton Berg said...

Jag har en mycket dräpande kommentar om Thomas som jag kommer publicera inom en vecka.
Det kommer få Thomas trötta inställning till vår virtuella stad att blekna och försvinna in i ett nytt sammanhang - där Thomas inte blir den som skrattar hånfullt utan den man ler lite överseende mot.
Darra redan nu - och ångra ditt påhopp!
Måns: Jag gör upp med dig också - inom kort!

Undertiden kan ni döda tristessen med ett klick här:

http://albinopolis.myminicity.tra

 

Skicka en kommentar

<< Home