onsdag, maj 24, 2006

Skype + onlinespel = farligt roligt

7 Comments:

At 24 maj, 2006 10:38, Blogger Thomas Pihl said...

Ja visst var det grymt!?
Innan jag somnade låg jag och tänkte på en taktik som vi ska använda när vi får det att funka att spela lag du/jag mot två andra - om vi vet att de har förskansat sig inne i en byggnad kan du ställa dig och sikta på utgångsdörren, medan jag slänger in en granat genom fönstret. De kommer att springa ut i panik, och då är det bara för dig att plocka dem.
Mohahaha!
Bloooood!

 
At 24 maj, 2006 10:49, Blogger Anders said...

Ja!
Lätt.
Då ska jag försöka att inte byta magasin exakt i det avgörande ögonblicket, som igår...
Fan, vi hade klarat oss länge där på övervåningen om jag hade kunnat hålla trappen.
Ju mer jag funderar på det desto säkrare blir jag på att de var tre som teamat ihop sig. De två första som kom uppspringande efter granatsmällen var ju så tätt att det inte var något snack om att de samarbetade, men det tredje ( som plockade mig medan jag bytte magasin...) kom faktiskt så snart efter de andra två att han hade kunnat skjuta dem i ryggen på nedervåningen om de inte hade varit på samma lag. Alternativet är ju att han var så kall att han lät dem springa upp först i förhoppingen att de och du och jag skulle röja varandra ur vägen...

Tor! Vi tänker försöka ubåta online! Var med!

Ni andra! Skaffa skype, ett billigt headset med mikrofon (från typ 69 bagis) och se till att vi alla har samma dataspel. Vansinnigt roligt att sitta och panga och kunna snacka samtidigt!

 
At 24 maj, 2006 11:20, Blogger Anders said...

Jag ska prata med min syster på Irland i skajpen.
Gratist!
När jag inte täcker Thomas rygg i Stalingrad, alltså.

 
At 24 maj, 2006 11:31, Blogger Anton Berg said...

Jag vill! Vad kör ni för spel?

 
At 24 maj, 2006 11:35, Blogger Thomas Pihl said...

Call of Duty 2.
The one änd only.

 
At 24 maj, 2006 14:16, Anonymous Anonym said...

Anton måste köpa ny dator, före han köper något headset! :D

 
At 24 maj, 2006 14:44, Blogger Thomas Pihl said...

Kör du fortfarande med den där Macen från 83, Anton?

 

Skicka en kommentar

<< Home