torsdag, maj 18, 2006

Grattis - i dag fyller kustarnik 1 år

12 Comments:

At 18 maj, 2006 07:37, Blogger Tor Billgren said...

Åh vad fint. Supernajs.

 
At 18 maj, 2006 07:44, Blogger Tor Billgren said...

Ligger det förresten kantareller på tårtan???

 
At 18 maj, 2006 08:17, Blogger Tomas Thulin said...

Åh, grattis

 
At 18 maj, 2006 08:56, Blogger Thomas Pihl said...

"En vital ettåring"

 
At 18 maj, 2006 11:11, Blogger Thomas Pihl said...

För att tårtor ska tåla att duschas brukar man klä dem i ett vattenavstötande material, till exempel gelé.

 
At 18 maj, 2006 11:23, Anonymous Anonym said...

Jag tål inte gelé.. Jag rapar surt då!

 
At 18 maj, 2006 11:44, Blogger Anders said...

Va!?
Har det bara gått ett år?
Hurra!
Det ska firas!
Först lite kallskuret i badkaret, sen en blodig biff i bastun och slutligen en tårta i duschen.
Arrrghl... floorduschtårta...

 
At 18 maj, 2006 13:13, Blogger Måns said...

Nä, det är inga kantareller.
Vindruvor, stjärnfrukt, schztjaron. Och lite bös.

 
At 18 maj, 2006 15:24, Blogger Tomas Thulin said...

Min första tanke var också "bara"
Trodde att ni åtminstone var äldre än jag.

 
At 18 maj, 2006 15:36, Blogger Thomas Pihl said...

"Axl isn't really 24. He's a million years old, he's seen everything."

Från en bok om Guns'n'roses som jag köpte under min fan-period. Det fastnade verkligen. Fy fan vad coolt, att vara Axl, och bo i Los Angeles i mitten av åttiotalet och bara sleaza loss.

Vet inte hur gammal du är, Tomas Thulin. Men jag är 28, och det är typ resten av Kustarnikgänget också, förutom ett par, som är 30.
Innan bloggfenomenet uppfanns existerade Kustarnik enbart i kedjebrevform. På det sättet har vi umgåtts sedan 1989, samma år som Guns'n'roses släppte "Appetite for destruction".

Men grabbar och tjejer. Låt oss reminissa: Vad minns ni bäst från Kustanriks första år? Mina starkaste minnen är
- Anton vs Tor "Kultur/sport-fejden"
- Alla Anders underbara bilder
- Sebastians slingrande texter. Konst!
- Måns hyllade vänsterprassel på dumburken
- Anders och min konversation på ryska

 
At 18 maj, 2006 23:46, Blogger Tomas Thulin said...

thomas pihl>> Jag menade i bloggår. Jag exakt en månad äldre. Eller min blogg dårå.

 
At 18 maj, 2006 23:54, Blogger Måns said...

Jag minns:

- Tors elitlisteinlägg som fick besöksräknaren att klappa ihop. Hur många kommentarer bidde det till slut? 100?
- Sebbans poesi och hur Tor träffsäkert liknade honom/dig med George Harrison (skriver inte så ofta men när han/du gör det är det alltid bra).
- Ankduschs alla elefantomatbilder
- när Sandra och Max kom in som utbölingar och vi först inte visste riktigt hur vi skulle agera, men sen såklart fattade hur välkomna ni var. Alla ni andra ickekustarnikar är jättevälkomna också såklart, men den här duon bröt liksom isen.
- när Ankdusch målade Antons ansikte grönt så han såg ut som Hulken.
- Thomases svinsnygga bilder (och text) från Noreg.
- den här bilden (för det är Tor på pricken).

 

Skicka en kommentar

<< Home