onsdag, maj 03, 2006

Rapport från Bergsgatan, Malmö

Jag befinner mig i det mest känsliga stadiet av mitt stora program om Jan Håfström, tvingas stå upp och arbeta på grund av mina ischiasproblem (NB inte höjbart bord, utan med uppallat tangentbord), och ägnar mig mest åt att tvångsblogga. De fem översta inläggen på Antigayretorik är skrivna igår och idag... Läs bland annat om kristenhetens skräck för fiktionen i DaVincikodenfilmen. Det är kanske något man kan skriva raljanta notiser om i Sju Dagar, Thomas?

För övrigt var Antons komma-ut-P3-Star i söndags mycket bra. Ytterligare en anledning till att mitt riktiga arbete försinkades. Så där. Nu är klockan nio. Jag tar min tredje kopp kaffe och startar upp redigeringsprogrammet. NU JÄVLAR!

1 Comments:

At 03 maj, 2006 11:41, Blogger Jonas Bergroth said...

Känner igen detta. Först blogga:
http://bergroth.blogspot.com/2006/05/arbete-och-fritid.html
Därefter ingen återvändo. Nu jävlar!
(Med den skillnaden att det inte handlar om ett radioprogram utan en tidning som ska till tryckeriet i morgon bitti)

 

Skicka en kommentar

<< Home