torsdag, februari 09, 2006

Tillkännagivande

På sitt tjugonionde år började han kamma över.

7 Comments:

At 09 februari, 2006 16:57, Blogger Tor Billgren said...

Klipp.

 
At 10 februari, 2006 08:46, Blogger Thomas Pihl said...

Eller gör en grej av det.
En man med din pondus, ditt fördelaktiga utseende, självförtroende, kändisskap, borde kunna vända anti-överkamningsvindarna.

Frode gjorde ett försök för ett par år sedan och lyckades nästan.

 
At 10 februari, 2006 12:47, Blogger Anton Berg said...

Thomas meddelande har skrivits ut, ramats in och spikats upp.

 
At 10 februari, 2006 13:13, Blogger Tor Billgren said...

Ni vet att mohikanvågen för några år sedan var ett sätt att göra vikar till högsta mode, va? Eller rättare sagt - det är min tolkning av det...

 
At 10 februari, 2006 13:20, Blogger Thomas Pihl said...

Varje gång jag och Sebastian träffas (det går i genomsnitt fem månader mellan gångerna) påpekar han att mina vikar har blivit djupare.

Jag vet inte varför Frode misslyckades. Jag tror bara han gav upp, ballade ur, vågade inte. Det är ett enormt lass att dra ensam.

 
At 10 februari, 2006 13:23, Blogger Tor Billgren said...

Det är inte sant. Det är någon sorts projektion. Ditt sätt att sköta saken är förmodligen det värdigaste och snyggaste jag har sett.

 
At 10 februari, 2006 14:33, Blogger Måns said...

Anton: Exakt VAR behöver du täcka? Uppe på skulten eller vikarna? Fattar inte.

 

Skicka en kommentar

<< Home