tisdag, december 06, 2005

Snart så...

Är inne i ett mardrömsarbetspass eftersom jag byter arbetslag och därför jobbar två skift i sträck.
Eller åtta av nio dagar om man så vill - och jag är helt förvirrad.
Vilken dag är det i dag?

Men. På fredag flyger jag och H till Milano för en välbehövlig helg.
Äta, shoppa, dricka vin och må bra på ett hotell som har ett cigarrrum!
Och på söndag fotboll - Juventus-Cagliari i Turin.
Lyckades efter mycket bekymmer till slut köpa två biljetter på den idiotiska italienska biljettsajten som trots att jag valt engelska som språk envisades med att bekräfta allt på italienska.
Hoppas bara att inte Zlatan blir skadad i Champions League imorgon...

6 Comments:

At 07 december, 2005 12:16, Blogger adam said...

jobba inte ihjäl dig bara :)
Ha det så skoj i Italien, dom hade nåt gott där nere som jag testade när jag va där förra året, tror det hette kitsa. Det får ni inte missa.

 
At 07 december, 2005 13:37, Anonymous Anonym said...

de kan ju inte göra kitsor i italien.

 
At 08 december, 2005 08:59, Blogger Anders said...

Kitsa?
Det heter väl pitsa.

 
At 08 december, 2005 10:15, Blogger Anton Berg said...

Du tänker på tornet Anders, det står i Kisa.

 
At 08 december, 2005 10:16, Blogger Anton Berg said...

Zlatans mål var för övrigt en jävla delikatess igår.

"La in den" skriver text-tv.

Det var ju för fan ett kliniskt hårt skott med vänstern från ett avstånd där svenska landslagsspelare i åratal haft svårt att ens få bollen på mål...

 
At 08 december, 2005 14:32, Blogger Måns said...

Exakt.
Han kan, den gossen...

 

Skicka en kommentar

<< Home