onsdag, december 21, 2005

Hurra!

Har den bästa onsdagen på länge.
Sovmorgon.
Sen till Söderhallarna och tillsammans med Anton hedrade vi Tor med en starkölslunch (starkölsfrukost i mitt fall) med köttbullar, lingon, mos och gräddsås.
Shopping på Skånegatan - Badlands och Petsounds (som båda borde få kulturpris).
Nu dricker jag te, bloggar och lyssnar på min nya Jackson Browne-skiva.
Anders, Seb och Thomas - ni borde kolla upp, jag tror ni gillar!
Sen: Chips, apelsinjuice och Zlatan på tv.
Hurra!

4 Comments:

At 21 december, 2005 18:09, Blogger Måns said...

Jamendetärvälklart.
Kom hit vetja.

 
At 22 december, 2005 16:09, Blogger Måns said...

Nä.
Hurra för livet, liksom...
:)

 
At 23 december, 2005 07:40, Anonymous Anonym said...

Själv sitter jag på ett X2000 i alna morgonstund och ser ett svartmålat landskap susa förbi utanför fönstret. Inte pigg, men glad som får surfa och inta min dos av kustarnik. Den nya tekniken vaa? Visst är den fantastisk! God Jul gossar!

 
At 30 december, 2005 10:12, Blogger Anton Berg said...

Det var det värsta Robban!
IT!

Jag har inte hunnti träffas Seb för jag och Anna har varit fulla av flytt.

Du är välkommen närsomhelst till Vingårdsgatan 1 vid Liljeholmskajen!

 

Skicka en kommentar

<< Home