onsdag, september 21, 2005

Kaizers

Jag hade tänkt kräva att vi fattade beslut om Kaizershelgen så att jag kunde boka tågbiljetter, men i natt dog Karins mormor och begravningen är bokad till just den 7 oktober. Släkten vill att vi ska spela och sjunga då, så det här får istället bli en säljes-annons för två stycken biljetter till konserten. Priset är klart prutbart. Kanske kan vi bila till Arvika och sluta upp till eventuella lördagsaktiviteter. Kanske stannar vi redan i Eskilstuna? Jag kanske ska skicka biljetterna till nån av er så de kan komma till nytta om ni hittar nån i sista stund som vill följa med?

7 Comments:

At 21 september, 2005 14:15, Blogger Anton Berg said...

Fasen också!

Stackars. Är Karin mycket ledsen?
Bra att dom vill att ni ska sjunga.

Vi har precis hämtat ut våra biljetter idag. Så vi köper inte era, tyvärr.

Jag kanske ska jobba på söndag eftermiddag, så jag kan bara leka fredag och lördag och bruncha söndag om intresse finns.

 
At 21 september, 2005 14:30, Blogger Tor Billgren said...

Vi har också köpt biljetter (såväl tåg som Nalen).

Fast vi ses ju i samband med bokmässan Sebastian. Påverkar förresten frånfället min logi? Det har jag all förståelse för om så skulle vara fallet.

Jag tänkte göra Kjell Alinge uppmärksam på Kaizers - vad sägs om att kränga dem till honom?

 
At 21 september, 2005 15:29, Blogger Anders said...

Tråkigt, Sebastian.
Fint att sjunga på begravningen.

Jag och Magdalena förbereder vår flytt norrut just då, så vi är inte spekulanter på billetera.

 
At 21 september, 2005 16:20, Blogger Måns said...

Tråkigt, Sebban.

Jag jobbar ju som sagt och vi ska alltså inte gå på konserten. Men jag vill ju leka med er som kommer ändå!

 
At 21 september, 2005 16:29, Blogger Thomas Pihl said...

Beklagar Sebban. Och hälsa så mycket till Karin.

Vad säger ni andra om lördagen?
Vill ni kalasa i Stockholm då också?
Om lokalfrågan är krånglig i Stockholm kan jag tänka mig att ha mottagning för hugade besökare i Eskilstuna.
Kanske det vore bättre?
Eller kan vi vara hemma hos någon på lördagkvällen?
På fredagen blir det väl inte stort mycket mer än konsert, en bar, och en säng?

 
At 22 september, 2005 15:09, Blogger Thomas Pihl said...

Förresten, Sebban, Elises kompis vill köpa din ena biljett.
Har Kjelle paxat den andra?

 
At 22 september, 2005 17:02, Blogger Thomas Pihl said...

Njaej, vi behöver bara den ena. Än så länge. Har Tor pratat med Kjelle? Du kan avvakta ett par dagar, Sebban.

 

Skicka en kommentar

<< Home