fredag, augusti 26, 2005

Ich brauche einen Führer!



Nu klingar Delta i min webradio. En hel jobbvecka har gått och jag har inte gjort någonting! Ingenting. Nil! För en timme sen gick jag ner på kiosken och köpte en Gott & Blandat och TipTop och slukade alltihop under ett några minuters telefonsamtal med Björn. Jag spelar Silent Hunter III. Jag surfar. Jag går ut och äter dyra luncher och läser Expressen. Jag bloggar. Jag har till och med startat en NY blogg. Skrivt värdelösa debattartiklar. Men inte jobbat. Ack. Och deadline närmar sig... Radioångest är en alldeles särskild form av ångest...

4 Comments:

At 27 augusti, 2005 03:23, Blogger Måns said...

Nya Tiptop är inte alls lika god som den från vår barndom.

 
At 27 augusti, 2005 18:14, Blogger Tor Billgren said...

Det är den visst! Dessutom har dom tagit bort den dumma plasten som förstörde glassen varje gång man försökte avlägsna den.

 
At 27 augusti, 2005 18:39, Blogger Måns said...

Nähä. Nougatkulan VAR skitgod, nu ÄR den asäcklig.
Årets besvikelse. Lätt.

 
At 28 augusti, 2005 01:38, Blogger Tor Billgren said...

Det är samma. Punkt!

 

Skicka en kommentar

<< Home