onsdag, juni 16, 2010

Å, den som hade en enplansvilla med tegelfasad






4 Comments:

At 17 juni, 2010 09:36, Blogger Måns said...

Allvar - gör ni det själva? Hur lång tid tar det?

 
At 18 juni, 2010 00:11, Blogger sebastian said...

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå vad jag är glad att jag bor i lägenhet! Ååååååååååååååååååååååååååååååå vad jag ska fortsätta vara glad över det. Ååååååååååååååååååååå..........

 
At 18 juni, 2010 22:16, Blogger Anders said...

Jag har precis kommit halvvägs. Och två veckor av semestern gådda.
Byter panel på en långsida, den som fått mest stryk av solen.
Finaste kommentaren hittills fick jag av annars sura grannen:
- Du borde ju ha blivit snickrare. Du är ju nästan bättre snickrare än du är sån där... sån där... informatör.

 
At 21 juni, 2010 22:09, Blogger Gustaf said...

Ett klassiskt Anders-projekt. Galet imponerande. Själv ska jag tapetsera en hall på typ fem kvadratmeter, känns som ett lagom stort projekt när man har tummen mitt i handen.

Vi kommer och inspekterar arbetet om två veckor. Får se om du är färdig då, Anders!

 

Skicka en kommentar

<< Home