lördag, augusti 09, 2008

Thomas 30 - som jag minns det.










4 Comments:

At 10 augusti, 2008 12:26, Blogger Anders said...

Oj, vilken fest!
Jag ser dubbelt, fast jag inte ens var där!

 
At 10 augusti, 2008 22:47, Blogger Tor Billgren said...

Jag minns att du hade ångest för att du joinade Anton i tokdansen, Sebastian. Men här har du bevis på att det inte bara var ni som krumbuktade er. Mycket fin bildserie. Se på mina bröstmuskler. Ta på dem.

 
At 11 augusti, 2008 09:10, Anonymous Anonym said...

Den eventuella ångesten har nu övergått i ren stolthet. Kolla på bilden! Var hittade vi de poserna?

 
At 11 augusti, 2008 18:36, Blogger Johnny Bode- Sällskapet said...

Det där fotot på mig tror jag att jag ska börja anmäla som bylinebild i tidningen.

Stilstudien av Seb och Anton är för övrigt smått fantastisk.

 

Skicka en kommentar

<< Home