fredag, augusti 08, 2008

Å ena sidan å andra sidan




5 Comments:

At 08 augusti, 2008 18:13, Blogger josephzohn said...

Snygga.
Men detta var välan bara ena sidan :)??

 
At 08 augusti, 2008 21:45, Blogger Anders said...

Jag säger som Abe Simpson:
A litte from column A and a little from column B.

Bildsviten går så här:
1. Lite från A
2. En del från B
3. Lite från A
4. En jävla massa B

 
At 08 augusti, 2008 22:17, Blogger josephzohn said...

Ja men det gör ju saken betydligt klarare ...

 
At 10 augusti, 2008 10:50, Anonymous Anonym said...

Det är krig på den sista och det är ju rätt B, men annars fattar jag inte vad du är ute efter, Abe. Däremot är de jävligt coola och skrämmande. När är de ifrån? Man skulle kunna tro att de hade målats upp nu till OS. Basketkillen ser ju precis ut som jättemannen som avlades fram för att bli basketgubbe.

 
At 10 augusti, 2008 12:25, Blogger Anders said...

Jag var väl inte ute efter nåt speciellt, Seb.
Hittade bara de snajsiga postersarna (från 70-talet, tror jag) och slogs ånyo av diktaturers faiblesse för hipp form.
Och försökte kanske dra en långsökt parallell till hur OS nu å ena sidan kritiseras och å andra sidan ses som en väg till förändring.
Fast jag ville inte själv säga bu eller bä, egentligen.

 

Skicka en kommentar

<< Home